“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”

5 January 2014

Menerima kasih

Setiap bayi yang lahir itu ada rezeki yang telah tertulis untuknya. Kadangkala rezeki yang langsung tak dijangka daripada siapa penerimanya. Ada macam-macam bentuk rezeki dianugerahkan. Indahnya satu kelahiran yang membahagiakan perasaan ramai insan.
 
Firman Allah SWT dalam al-Qur’an yang bermaksud: “Dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu kerana takutkan kepapaan; Kami-lah yang memberi rezeki kepada mereka dan kepada kamu. Sesungguhnya perbuatan membunuh mereka adalah satu kesalahan yang besar. (Surah al-Isra’, ayat 31).
 
Selaku Mamanya, saya merakamkan ucapan terima kasih di sini kepada semua insan yang meraikan kehadiran Muhammad Eimran Zulkarnain. Samada dizahirkan dengan perasaan, perhatian, ucapan, hadiah wang dan juga barangan. Bukan saya nak riak, tetapi saya rasa kesyahduan hati seorang ibu tatkala anaknya bukan sahaja membahagiakan hati sendiri malah hati ramai orang juga.
 
Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi memberi...
 
Rocker daripada Anjang

Baby bath set daripada Noi

Daripada Pah

Daripada Nasuha


Daripada kelab ofis

Daripada staf ofis


Dah penuh drawer dengan hadiah daripada pihak hospital
 
 
 

No comments: