“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”

26 January 2014

Tupperware Allegra Serving Centre

Dulu... waktu bujang, saya memang rajin memasak. Terutama pada hujung minggu. Walaupun duduk seorang, tapi gagah juga ke pasar di pagi hari semata-mata teringin nak makan sesuatu. Menu yang paling rajin saya buat ialah mee jawa, laksa Pahang, mee kari dan bubur lambuk. Sebab itulah bila kak Yati (ex-officemate yang kini dah pun pencen) pakar penjual produk katalog tunjuk barang ini pada saya, terus saya order.



Tapi bila dah ada barang ini, saya pula yang makin malas nak masak. Bila dah tersangat jarang digunakan, maka tempatnya berakhir dalam setor. Keadaannya masih tiptop 9/10. Daripada terus dibiarkan di situ, maka elok rasanya diserah kepada orang yang berminat.
 
Harga: RM45.00 (termasuk kos penghantaran)
whatsapp 0192649751
 

No comments: