“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”

21 January 2014

Set cadar pengantin

Saya ada satu set cadar berjenama Jean Perry yang saya gunakan semasa majlis perkahwinan dulu. Warnanya "off white" dan diperbuat daripada 100% kain kapas. Saya gunakan hanya untuk hiasan bilik sahaja kerana sayangkan warnanya yang putih. Set ini untuk katil queen size yang mengandungi:
  • Cadar
  • Quilt atau sarung selimut
  • 2 helai sarung bantal
  • Sehelai sarung bantal peluk
Set ini (kecuali cadar) mempunyai renda nipis bersulam dihiasi manik dan jemeki berwarna ungu turqoise. Sulaman ini adalah 100% jahitan tangan. Apabila dipasang lengkap dan disinari pula dek cahaya lampu, jemeki akan berkelip-kelip. Memang cantik!

Jadi kalau bakal pengantin diluar sana berhasrat untuk tema perkahwinan warna yang sama, maka pasti ianya sesuai untuk anda.

Harga : RM120 sold to Mashitah, Alor Setar
Emel: malayawaja@yahoo.com
sms/whatsapp: 019-2649751





No comments: